Chestionarul a fost realizat de compania Orange, în cadrul proiectului #părințilașcoală, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Același chestionar arată că principalele motive pentru care părinții accesează internetul sunt comunicarea cu cei dragi și transferul de date, dar și faptul că își doresc să se informeze din resurse online, ușor accesibile.
Laptopul și computerul sunt dispozitivele aflate la îndemâna părinților pentru sesiunile online, iar cei mai pasionați doresc să afle cum ar putea utiliza un smartphone sau o tabletă pentru aceleași nevoi.
Orange a lansat la începutul lunii februarie campania #părințilașcoală, cu ajutorul căreia își propune să aducă noile tehnologii mai aproape de părinți. Astfel, pe parcursul celor trei săptămâni de campanie, au fost încărcate în platformă peste 100 de povești, evaluate ulterior de un juriu format din specialiști în comunicare digitală și social media. Câștigătorii au obținut un loc în tabăra de cursuri digitale #părințilașcoală, care are loc între 13 – 15 martie.